Godkväll

Vilken intensiv dag det har varit idag för min del. Började dagen med en löpartur och backträning innan frukosten. Åkte sen till skolan och befann mig där mellan 08.30-12.30. Blev indelade i basgrupper och jag hamnade med min bättre vän Linnea vilket jag blev väldigt glad för. Sen känns själva basgruppen seriös och bra också, tummen upp på det! Efter skolan gick jag, Linnea och Karl hem till Linnea för att plugga lite och dricka te. Dock blev det inte så mycket pluggande men desto mer te och gött snack. Åkte sen direkt till jobbet(.. Café rosa mi) och hjälpte till att städa 2 h innan jag begav mig hemåt för att plugga non-stop i 3 h(.. Välkommen till verkligheten?) åkte därefter till gymmet tillsammans med pappa och fick svettats lite. Japp, det var nog mer eller mindre allt jag hann med idag. Trött? Som fan..! Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0