Freedag!

Godmorgon bloggen! Äntligen är det fredag vilket innebär heeelg! Igår uteslöts bloggen då jag var upptagen varenda minut från att jag vakna till att jag somna(.. Gud vad stressigt liv jag verkar ha) men så är inte alltid fallet och igår var det en mycket bra dag faktiskt. Var i skolan på föreläsning under hela förmiddagen, gick sen till café vanilj med sju andra tjejer i klassen och fiskade i några timmar. Jättetrevligt verkligen! Nu har vi startat en grupp för alla oss på Facebook där vi ska planera våra middagar osv ihop! Åkte sen hem och hittade en jacka som jag ska köpa på Göteborgs ploppis för en mycket billigare peng än i butik. Dock så kom jag på att jag kunde sälja av några jackor jag själv inte använder vilket jag också har gjort! Så har sålt(.. Eller ska göra det på lördag) tre jackor som är mina och kommer få ihop för en jacka som är lite dyrare men som jag veterligen vill ha! Så går plus minus noll, huuur bra? Tränade även fotboll på kvällen. Idag då? Ska snart bege mig till café rosa mi för att arbeta heldag idag. Efter det blir det gymmet innan jag cyklar hem för att göra iordning för kvällen, det vankas tjejkväll med Anna, Viktoria och Linn! Ska bli så mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0