Fredag

Hej bloggen! Idag har jag varit ledig ifrån allt som har med jobb och plugg att göra. Igår färgade jag håret och är nu mera brunett( ska dock bli blond igen men målet är att bli mer naturligt blond och då var jag tvungen att gå den här vägen) men känner mig inte så bekväm i detta så har kopplat bort allt idag och bara gjort sånt som jag gillar, med andra ord tränat en hel del haha. Cyklade till stan imorse och träffade Linnea Backman en kort sväng för att ge henne en avskedspresent och fick även köpt mig en odd Molly mössa till mig själv. Cyklade sen till gymmet och körde intensivt i 45 min. Hann även sola en stund. Vad händer mer idag då? Jag har precis ätit upp dagens lunch vilket fick bli bananpannkakor med kvarg och hallon. Ska om några timmar möta upp teo så ska vi kolla på en lägenhet som vi är intresserade av och därefter blir dt nog fredags mys hemma hos honom resterande av kvällen:) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0