4/9-2013

Godmoorgon! Vilket härligt väder det är ute idag! Funderar på att använda shorts sista gången för iår:) hursomhelst så har jag precis varit ute och sprungit 7 km nu på morgonkvisten. Det är något speciellt att träna på morgonen tycker jag. Man vaknar till på ett helt annat sätt och jag känner mig utmattad i kroppen och utvilad i huvudet för några timmars föreläsning under dagen. Dagens planer är som sagt att åka till skolan och gå på en föreläsning och sen jobba med basgruppen. I eftermiddag skulle jag försöka ta mig till freeport för att köpa ett linne som jag hittade i helgen som jag har gått och kärat ner mig i, därefter blir det antingen mys hos pojkvännen eller gymmet. Det återstår att se. Men det kommer mer uppdatering i eftermiddag sååklart! Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0