Tisdag

Känner mig oerhört produktiv idag! Har redan hunnit med att springa 5 km innan frukosten imorse. Har även varit på föreläsning och jobbat med basgruppen, växlat pengar inför Frankrike, lämnat in mitt arbetsschema till rosa mi så att jag får lön den 25e, kört rygg och mage på gymmet, hämtat ut böcker på Tuve torg och nu powerwalkar jag hem därifrån(ca 3,5 km) och klockan är bara 14.15:) det jag har kvar att göra idag är att se en webbföreläsning, packa, hjälpa till att städa hemma och åka hem till teo ikväll för att sova där! Ska jobba på hans citymail kontor imorgon( pengar pengar pengar) så det passar väldigt bra! Iih är så taggad på livet just nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0