Deg söndag

Hej bloggen! Vilken skön söndag jag har haft idag! Har mer eller mindre inte gjort ett skit! Mått ganska dåligt( trött efter gårdagen) så har legat framför sex and the city hela dagen och lyssnat på musik. Tog en kvällspromenad på 5 km nu på kvällen för att få lite frisk luft och gjort en liten uppgift som ska vara med på seminariet i skolan imorgon bitti. Annars så ska jag snart gå och lägga mig för att orka gå upp kl fem imorgon bitti för lite morgoncardio! På torsdag åker jag till Frankrike med älsklingen och hans familj över en weekend så ska försöka röja undan så mycket plugg som bara den innan dess, plus att träna mycket såklart! Puss sålänge



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0