Jul. 26, 2013

Hej bloggen! Igår hade jag en intensiv men bra dag. Började dagen med en löparrunda på 7 km och avslutade med lite groddhopp och utfallsteg i backe( kan meddela att jag har sjukaste träningsvärken i min rumpa idag pga detta
) åkte sen in till stan och mötte upp min vän Mirella. Vi satte oss vid vattnet vid kungsport med lite fika och hade det riktigt trevligt! Åkte sen snabbt hem innan det var två timmars fotbollsträning och möte med laget. Har äntligen fått godkännande att få åka till Spanien så nu gäller det att växla pengar osv inför detta( wiiiie) åkte sen hem till min pojkvän och sov över där. Idag då? Nu väntar ett träningspass på gymmet och sen ska jag ta tag i min"to do" lista som att rensa garderoben, ringa à-kassan etc och ikväll blir det häng med min vän Lisa Stålberg:))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0