Jobboholic

Igår blev det en låång arbetsdag för min del. Jobbade på citymail mellan 07.00-14.15(.. Fick dock ta en 30 min komp för att hinna till mitt andra jobb) och från 14.20-21.15 jobbade jag på äldrevården som vårdbiträde. Fick ändå till dagens träningspass då jag cyklade 3 mil mellan ställena plus att jag hade springportar när jag delade ut posten. Åkte sen hem till min älskling på kvällen och sov hos honom. Idag har min kille spelat b-final i partillecup på förmiddagen så jag och Patrik var där och hejade på honom såklart. Trogna supportrar! Ikväll blir det bio och en masssssa godis! Får blir en vilodag från träningen idag känner jag! Kan behövas det med ibland, låta kroppen vila och förhoppningsvis få till ett riktigt svettigt och bra pass imorgon istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0