När mina språkkunskaper styr mig

Godmorgon bloggen! Uppe tidigt idag igen och det är redan torsdag! Igår såg jag att jag hade fått ett erbjudande om att få komma på intervju på Espresso house. Först blev jag huuur glad som helst för jag har alltid vilja jobba på ett café och vill så gärna hitta ett till extra jobb till hösten. MEN sen insåg jag att det var till en tjänst på Landvetter flygplats. Då flög tankarna iväg så som" fan där är det många som reser från alla håll och kanter och då måste jag prata engelsk"," jag är ju så jävla dålig på engelska" " det är dessutom långt att åka dit om jag inte har bil" osv osv och det slutade med att jag inte kommer gå på någon intervju för att jag är för rädd och för dålig på att prata något annat språk än svenska. Där satte mina språkkunskaper käppar i hjulet(igen) vilket är så jävla tråkigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0