Mitt beroende

Är redbull och powerking. Jag fullkomligt älskar att dricka det och då kan ni tänka er huuuur glad och lycklig jag var igår när jag fick reda på att dom kostade endast 5 kr st på Hemköp. Sprang(ordagrant) dit och köpte 8 st. Japp, jag är nöjd och sitter för tillfället och smuttar på en hihi. Annars då? Idag är sista arbetsdagen innan jag går på en veckas semester. Det är mycket att göra men hela min kropp och sinne är redan på semester. Ikväll blir det landet med min älskling och kvällens planer är att spela minigolf om vädret tillåter det. Imorgon ska vi ut på en heldag med båten. Älskar allt som har med båtar, vatten, sol och bad att göra så det ska bli himla kul. Men har några arbetstimmar kvar så det bara att köööra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0