Drömstart!

Hej bloggen! Fruktansvärd uppdatering nu men jag har inte haft tid helt enkelt. Så mycket har hänt på bara tre veckor. Jag har varit i Spanien med fina vänner och pojkvän. En grym resa med mycket sol, bad, drinkar, shopping och god mat. Hade en drömsemester helt enkelt. Sen har jag även jobbat klart min sista vecka på Bring citymail som heltidsanställd då jag börjar plugga till idrottslärare imorgon på Göteborgs universitet. Har även hunnit med att gå på avskedfest för en tjej som heter Emelie, spelat biljard med alla på jobbet, haft dejt med min pojkvän och pussat mycket på honom och tränat fotboll och gym. Idag var jag även på en intervju på rosa mi( ett café som ligger i närheten av där jag bor) och ska börja jobba där som timanställd när jag hinner mellan skolan och allt. Ååh just nu känns livet jävligt bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0